Thursday, August 19, 2010

مٹھی بولی کی اہمیت

خیالتوں میں چاہے کشمکش ہو ، اکیدت میں چاہے اختلافات ہو لیکن انسان کو ایسی بولی بولنی چاہئے کہ بات کی اہمیت کا پتہ چل سکے

وانی ایسی بولئیے، من کا آپا کھوی.
اورن کو شیٹل کرے، آپہو شیتل ہوی.

کسی نے صحیح کہا ہے کہ اپنے اندر کے "میں" کو چھوڑ کر مٹھاس کے ساتھ اچھی باتیں بولیں جائیں تو زندگی کی سچی خوشی ملتی ہے. کبھی گرر میں ، تو کبھی غصے میں کدوی بولی بول کر ہم اپنی بولی کو تو زہریلا کرتے ہی ہیں ، سامنے والے کو پریشانی پہوبچہکر اپنے لئے گناہ ہی بٹورتے ہیں ، جو کہ ہمیں کمزور بناتے ہیں.

کسی بھی کہتے میں کامیابی حاصل کرنے کے لئے انسان کے شکشیات ہی ییصلاکن ہوتی ہے اور شکشیات کی ترقی کے لئے زبان کی بہت اہمیت ہوتی ہے ، لیکن اس کے ساتھ - ساتھ بولی کی مٹھاس بھی اتنی ہی ضروری ہے. بڑو سے ہمیشہ سنتے آئے ہیں کہ وہ بولچہل ہی ہیں جس سے انسان کے مزاج کا اندازہ ہوتا ہے. خدا نے ہمیں زمین پر محبت اور خلوس پھیلانے کے لئے بھیجا ہے ، اور یہی ہر مذہب کا پیغام ہیں. محبت کی تو عجیب ہی کہانی ہے ، یہ ہمیشہ بانٹنے سے بڑھتی ہے اور اس سے خود خدا بھی خوش ہوتا ہے. قرآن کے مطابق جب اللہ کسی سے خوش ہوتا ہے تو اپنے فرشتوں سے کہتا ہے کہ میں اس شخص سے محبت کرتا ہوں. تو تم بھی اس سے محبت کروں اور پورے عالم میں یہ خبر پھیلا دو جس تک بھی یہ خبر پہنچ گئے وہ سب بھی اس شخص سے محبت کرے اور اس طرح یہ سلسلہ بڑھتا چلا جاتا ہے.

لیکن کچھ لوگ اپنے گرور میں پھنس کر اپنی بولی کا غلط استعمال کرتے ہیں ، جس سے جگڑو کی شروعات ہوتی ہے. اگر آپ آئے دن ہونے والے جگڑو کے بارے میں غور کریں تو پاتا لگے گا کہ چھوٹی - چھوٹی باتوں پر بڑے - بڑے جھگڑے ہو جاتے ہیں اور ان کی اصل جڑ ہوتی ہے کدوی بولی. اس لئے بزرگوں نے کہا ہے کہ اگر آپ کو اپنا پیغام دوسروں تک پہنچانا ہے تو کدوی بولی کو چھوڑ کر میٹھی بولی کو اپنانا چاہئے. جیسا کہ میں نے پہلے بھی کہا ہے کہ مٹھاس کے ساتھ اچھی باتیں بولی جائیں تو بات کی اہمیت کا پتہ چلتا ہے ، ورنہ بات کا بتنگڑ بن جاتا ہے.

لیکن میٹھی بولی بولنے کا مطلب یہ نہیں ہے کہ دل میں کہنہ رکھتے ہوئے میٹھی بولی کا استعمال کیا جائے. زندگی کا مقصد تو دل کی کدواحت / کہنہ کو دور کرکے اپنے اوپر قابو پانا ہونا چاہئے.

شاہنواز صدیقی



हिंदी में पढ़ने के लिए यहाँ क्लिक करें

मधुर वाणी का महत्त्व

2 comments:

  1. agar ho sake to ise hindi ya english me post kare jisse jyada se jyada lost aapko samjh sake..

    ReplyDelete
    Replies
    1. हिंदी में पढ़ने के लिए यहाँ क्लिक करें...

      मधुर वाणी का महत्त्व

      Delete